در مستندات مدیریت فرایندهای کسب و کار یک فرآیند کسب و کار Business Process به عنوان یک فرآیند e2e End to End تعریف می شود که سبب ایجاد ارزش برای مشتریان سازمان می شود.
ایجاد ذهنیت و تصور کلی از فرایندهای e2e در سازمان امری ضروری است چرا که فرایندهای e2e شامل کلیه فعالیتهای سازمان می باشند و از میان همه محدودیت های افقی در سازمان عبور می کنند و جهت ارائه خدمات و سرویس های کامل از دیدگاه سازمان به مشتریان آن ضروری هستند.
مدیریت فرایندهای کسب و کار فرایندهای e2e را ساماندهی کرده و قابلیت تشخیص زیرفرایندها، فعالیتها و عملیات و نیز کارکردهای سازمان را ایجاد می کند.

برای مطالعه مطالب بیشتر در این خصوص اینجا را کلیک نمایید.